המדור לחיפוש קרובות

רק נידמה לי שהאינטרנט זה ענין מהיר… תחושה של נידמה לי, משהו שלא בא על סיפוקו. הרשת טובה בלאתר קרובים רחוקים, לא משנה באיזה נושא, יש מילת חיפוש הכי טוב מילות חיפוש ועולמות מתגלים  – גילוי מידי ומהיר, לכן נידמה שזה מהיר… ומה קורה שמצאת אוצר, בלוג מקסים אדם מרתק, כמו בכל מפגש מתחילים סוג של יחסים. שמעתי על הספר של מיכל שטיינר עשיתי חיפוש "סלט מחשבות" מצאתי בלוג גדוש ועשיר, מתעדכן כמעט כל יום, ואני שמשהו מדליק אותי אז נוטה לרצות ממנו כל יום…. אז היום מתחיל עם מישהיא שאני לא מכירה מעולם לא פגשתי. משהו חמוד בענין הבלוגים זה שהזהות הבלוגרית שלך היא לינק למה שאת מפרסמת, ככה שאם מצאה חן בעיניך מחשבה ואמרת שלום אפשר ללחוץ לך ולראות גם את המחשבות שלך… אז ככה הכרתי את מיכל והמחשבות שלה והיא אותי והמחשבות שלי.

מכירה טוב כמה עקר האינטרנט, כמה היצוג של מחשבה תמונה רעיון יוצאים בחסר, זה רק רמז לעולם עשיר לכן בשבילי הרשת זה מקום מצוין להזמנות לעולם האמיתי דרך לפגוש אנשים מענינים… השבוע מיכל עשתה מעשה ובאה לבקר בפלאפל, הביאה איתה חברה גילת שעושה קערות מקסימות בדיוק בול אלו שחיפשתי דרך הפייס בשבוע שעבר, הכנתי סלט שאני אוכל להרגיש את הקערה(יוצא שלהרגיש ולהגיש זה קצת דומה). ועם כבר סלט ומחשבות וצילומים ובלוגים מקסימים מיד חשבתי לקרוא לנויה, שאת המחשבות והצילומים שלה אני מאוד אוהבת, שהרגישה והגיע דקה אחרי.

אז ישבנו לנו יחד בעולם האמיתי אני ראיתי ארבע נשים, שתי כערות ושלושה בלוגים שישבו איתנו  באותו השולחן, לרגע אני שומעת מחשבה שקראתי מביטה למעלה אל הבלוג שנימצא שם באוויר ואל האישה שממשיכה את המחשבה נותנת לה מבט חיוך הבעת גוף ממלאת אותה במה שאי אפשר לקרוא.

לינק לבלוג של נויה אלון  עם עוד המון מחשבות ומילים וצילומים מרגשים.
לינק לבלוג של מיכל שטיינר סלט מחשבות, שיש בו מלא הודו בימים אלו.

נתתי לנויה את המצלמה והינה איך שהיא ראתה.

6 תגובות בנושא “המדור לחיפוש קרובות

  1. איזה כיף היה,
    איזה טעים ונעים,
    עוד אבוא ואביא איתי חובבי יופי
    וטעם טוב: כזה שאוכלים עם בירה
    וכזה שאוכלים עם העיניים…
    תודה איה,
    ולהתראות.

    1. תודה מיכל, כיף גדול היה פה
      מרגישה כמו נר ראשון
      להיתראות זו מילה כל כך יפה

  2. מילים אוהבות
    תודה על הלב הגדול שלך
    על סלט מחשבות
    על שישי בצהריים
    עליך

  3. רוב הזמן הרשתות החברתיות מעוררות בי ציניות, אבל מדי פעם מבליח היופי, חבורה של נשים מקסימות נפגשת לה בעולם האמיתי ומפזרת יופי במרחבי הרשת. מחכה לטעום גם.

להשאיר תגובה

