אין לי כסף לתת לך, אבל יש לי ורדים

רמזים של אביב בשדות. שום טרי, תרמילים של שעועית ירוקה כהה, אפונה ופול. ריח של אהבה באוויר. שפע! המון פרחים, העוצמה של הצהוב נחלשת, מפנה מקום לכל הקשת. ופרחים כבר למדתי מקומם בלב.

שום טרי, פול בתרמילים ועגבניות שראו שמש
שום טרי, פול בתרמילים ועגבניות שראו שמש

יצא שהשבוע שולי ספרה לי שאמא שלה אמרה לי "אין לי כסף לתת לך, אבל יש לי ורדים לתת לך" שומעת אותה, ושומעת שוב… כמה זה מקסים שולי, איזה כיף לך שככה קיבלת, אינסופ פרחים בשבילך לפלס את דרכך בעולם איתם, חממה של ורדים, צרי מהם את החופש שלך, את העצמאות שלך, אותך. הולכת עם זה אל האימהות שלי.

מרגישה את כולכם באים באהבה, כל אחד מביא איתו את המתנה המיוחדת שלו ליחד, ונוצר הקסם. ואני מקבלת בכל שבוע ממכם את המתנות שלכם בהתפעלות והודיה ומשם ויוצרת מהם לשבוע הבא את החממה הזו  שנוכל לשבת בה יחד ולהיות באהבה. ואיך זה שאהבה הופכת לצורה, מקום, טעם? נגיד כמו שהמחשב מרנדר תמונה… אההה.. מה את אומרת.. משהו כזה. יש בתוך המחשב קוד מידע על הצבעים שיופיעו על המסך, המידע שיוצר את התמונה, והמידע הזה חייב לצאת החוצה לתמונה כדי שנוכל לראות אותה – אם לא רינדרנו את האהבה שבנו לא נוכל לתת אותה, היא תישאר קוד. צובר גנוז. ויש גם לולאות, פיסות קוד שהמחשב יודע להפעיל על תמונה כדי לקווץ אותה, קוראים להם קומפרסורים (מקווצים) והם מורידים את האיכות  שלה, כדי שהתמונה תתפוס פחות מקום. מבקשת מעצמי לרנדר גולמי, להוציא את התמונה בלי כיווץ.

ביצים כחולות
ביצים כחולות

ששולי באה הרגשתי שהיא מביאה את המתנות שלה בכפית, כמעט עד לפה. משהו שמחבר את האהבה לאדמה, ביטוי גשמי שאפשר לתפוס אותו.  בהיר מאוד ופתוח בלי שום כיווץ. יודעת בראש שאהבה זה כל היש, שזה הדבר היחידי שבאמת קיים, ואיך המופשט הופך לגולמי ומוחשי למדתי משולי. תודה.

יום יפה, 9.3.2012
יום יפה, 9.3.2012
שולי ערן ואפרת
שולי ערן ואפרת
שולי
שולי
את אלו אילה צילמה
את אלו אילה צילמה

יאיר שהביא את ערן שהביא את אילן שהביא את שולי שהביאה את מלכת הבירה ואת אילה

4 תגובות בנושא “אין לי כסף לתת לך, אבל יש לי ורדים

  1. וואווו
    חבורה של מדהימות!
    כתיבה מעולה (מדברת אחת שמבינה ברינדורים וקומפרסורים) חחח

להשאיר תגובה

