סומך עליך

It's All About Love

אמרתי לעצמי ממש מזמן בלי לדעת למה בלי לדעת איך. משפט שבא ונישאר, רוצה להיתגלות לבוא בעדינות. וככה בכל שבוע אני באה איתו עוד, מרגישה עוד מתקלפת עוד ומודה.. מודה מעומק הלב על הזכות להיות איתכם, מודה לכם שאתם באים לחגוג יחד לגלות יחד ולהיות יחד.

תודה!
תודה!

מי זה שיכול להיתרחב אל האינסופ? לב, בכולנו יש לב. בכל לב גרות מתנות נדירות שרק רוצות להינתן. הם נימצאות שם בקלות וטבעיות ותמיד היו, ומבקשות לצאת החוצה בנדיבות ובשמחה.

השבוע היתה הסדנא של יאיר, אוהבת את האיש הזה, האדמה גרה בו,  רציתי שתכירו אותו שיווצר ממשק נכון למתנה שלו לבוא. לדפוק מסמר – מהאיש שדפק כל כך הרבה מסמרים, שהדבר הזרכך בו לאמת פשוטה.

יאיר משיח
יאיר משיח

סומך עליך… כן, שלומדים לדפוק מסמר מישהוא שאוהב מחזיק לך, הוא יכול גם לקבל מכה.

סומך עליך
סומך עליך

ביקשתם עוד… בטח גם אני רוצה עוד. אז הבנו מה המתנה והכי טוב שתקבלו אותה יחד עםהילדים שלכם. הסדנא הבאה עם יאיר בעוד שבועים היא לילדים והורים יחד.. קו לציפור.. שכו יהיה לי טוב גם אני רוצה.

ביחד
ביחד

ועוד קצת לסמוך, לפני איזה זמן חשבתי שתתאים מאוד בירה, חיפשתי טעמתי שאלתי הבאתי, התאמצתי… ולא יצא כלום.. ככה שהענין נישכח ושתינו פה ושם ערק, הגיע הבירה בעצמה. בדיוק זו שהיתה לי בראש, שעושה אישה באהבה. טעמנו אותה עם הכדורים הסגולים היה רגע סגול ורוד כזה מלא בשמחה של מפגש מדויק. אז יש לנו בירה קלרה קוראים לה – ניראה לי שתאהבו

ערן, שהביא את שולי, שהביאה את מלכת הבירה. יש!
ערן, שהביא את שולי, שהביאה את מלכת הבירה. יש!
ואני עשיתי מיץ..
ואני עשיתי מיץ..

הינה שוב הtoolbox שיאיר אמר עליו ארגז לחיים, הסתכלתי הצידה וראיתי אותם שני חברים מחכים להורים שיבואו לקחת אותם. רציתי להיות שוב ילדה.. ועוד משהו בא.

ארגז לחיים
ארגז לחיים

עוד תמונות בפייס שרמי צילמה: ידיים אוהבות

האלבום שנירית צילמה: my first i phone experience – i with aya

העמוד של מלכת הבירה בפייס

6 תגובות בנושא “סומך עליך

  1. איך את אומרת? בול.
    איך הכל מתיישב במקום שנותנים לדבר להיות. אני מזכירה לך שהרבה דברים טובים קרו מאז היום הקבוע…יש בזה כוח, קרקע לדברים שצומחים עליה.

    1. ממש כך!
      היום הקבוע נולד מהמנשא
      שהבנתי משהו על רגע של מפגש
      שטעמתי אני את הלאפה שלי היה לי טעים
      נוצרה השמחה הזו שהופכת לזרימה קבועה

      ישבנו בחוץ עם הבירה החדשה ועלה המשפט
      "בלאפה זו הרי את …"
      מחויבת לשמחה, מחויבת לאהבה, זה ממש פשוט שזה טעים לי

    1. תודה שרון!
      איזה כיף שבאת
      ככה ראיתי הבלוג המקסים שלך על הבוקר

  2. זוג הצילומים למעלה מרחיב את הלב,
    ורואים שהכל אצלך בא בדיוק משם,
    וזה נוגע.
    וגם באמת שבא להיות ילדה וללמוד לנגר.
    ובא גם לשתות בירה ליד פלאפל.
    אווו, איזה כיף!

    1. תודה מיכל
      מסדרת, סוגרת את היום, יורדת לסטודיו לכבות את הבוילר
      וקולטת בזוית העין משהו על השולחן
      יאיר השאיר לי בסטודיו את השמש הזו מהשאריות הסדנא
      פעימה כזו גדולה שנשארת

להשאיר תגובה

