דיוק

אף פעם לא רציתי משהו ככה, בכל הנימים והתאים של הגוף, בדרך שבה האנרגיה בגוף גדלה ומתעצמת, אפשר פשוט להרגיש מה חסר. מיתוך החוסר עולה עוד סבלנות ואיפוק – לדייק!

האש הגדולה הזו שבוערת לי בידיים – בקצות האצבעות בלהבות לוחשות, לבשל,  זורמת פנימה בכל רגע של דיוק ואיפוק, מתיישבת בבטן כמו אש תמיד יציבה. זה חדש לרצות ככה, הרגשה חדשה של בישול איטי, עמוק וארוך. מכירה את המהירות את האש הגלויה, את הטרי שניצרב ברגע, פחות את הבישול האיטי.

פגשתי היום יועץ עסקי, מצחיק שחשבתי שאני אצליח לפתות אותו באוכל שלי, לכבוש להלהיב לגעת בלב, והוא בכלל לא רצה לאכול.

אני עושה דברים מהבטן, עם הלב, אחר כך חושבת רגע, לא תמיד… שמעתי שכדאי לי לתת גם לראש מקום, ולא ממש הבנתי איך זה מתחבר, הרי בלב שוכנים החיים, הלב הוא המקום שממנו הכל נובע.. המציאות שמופיעה מולי יש בה המון רמזים גלויים והיזדמנויות שאפשר לקחת, אז למה בעצם לעצור ולחשוב ולבדוק ולהגדיר, שהכל כל כך משתנה ונוזלי.

הרצון! שהוא בשל אין לו לאן לברוח, הוא פשוט שם נוכח ובוער ומזין.

אז אפשר פשוט לכתוב את החזון – לדייק אותו, להגדיר את המוצר מאוד במפורט, שום דבר לא בורח, להגדיר במילים את קהל היעד… שכו יהיה לי טוב!

תיקשורים, מסעות אסטרלים, קלפים, מכשפות, עולמות ניסתרים, סודות הבריאה… והינה עוד מימד ניפתח לי, עוד הסכמה נולדה בי להיות כאן על האדמה הזו כדי לתת לכם את המתנה שלי במלואה.

כבר חודשים שלושה שאני משתמשת באוביקט הזה שנוצר מהעצים מהים, זה התחיל מלוח לכתוב עליו את התפריט לפלאפל, שהוספתי לו, מצידו השני – מראה שרציתי המון זמן.. גדולה ניצבת וזקופה, שאפשר לראות בה אותי במלואי, ככה באמצע הבית במבט חטוף וגם ברגעים של ריכוז ושאלה. מצאתי שלהישתמש בשני הצדדים – בלוח שעליו רשומים עניני יום יום, פגישות וקטעי מחשבות, סדר ארצי של להיות כאן, וההיפוך למראה שמשקפת גוף והוויה עושים לי משהו מאוד טוב… זה עובד הדבר הזה.. אני באה.. ויש לי את הרושם שלבוא זה לא משהו שמגיעים אליו  – יותר סוג של הוויה כזו של התעצמות והיתמזגות אל האינסוף.

להשאיר תגובה

