ברגע אני מתגעגעת

11

האמת שחשבתי שביום חמישי אני כבר אדע מה עם הפלאפל

אבל עדין אין לי באמת מושג

הפסקנו לעשות את המסיבות הניפלאות האלו כי זה פשוט ניגמר. לא באו מספיק אנשים – בעצם באו בדיוק מי שהיה צריך לבוא. אבל זה לא קיבל צורה של דוכן

היה לי מאוד כיף. כיף לי לבשל לחפש את הדברים שגדלים כאן, למשש אותם לגעת בהם ולתת אותם, לחפש את הטעם של כאן, שיש בו אדמה ואש ונחמה

אני רוצה לעשות את זה עוד ובעוד צורות.

כמו בארוע של מישהו, כמו דוכן

אולי ביריד, כי קיץ ויש את הקול שאומר: בקיץ בא ללכת לצאת החוצה להיות עם עוד אנשים איפה שקורים דברים.

ויש את הקול שכבר מתגעגע ושר בי ומלא מהמסיבות האלו, שתיכף יתעורר בקול גדול ויארגן את המסיבה הבאה.

בטוח שתדעו. לא בטוח שיהיה שם פלאפל

תגובה אחת בנושא “ברגע אני מתגעגעת

  1. איה, כל מה שקרה וקורה זה נהדר,כייף גדול להיות בלא נודע וללכת לקראת הלא נודע,את חברה ושותפה לדרך נהדרת, תודה מוריה

להשאיר תגובה

